- materiály pro žáky
- třída 3.A, 3.Z, 3.T
- ZP (3.A), ZP (3.Z), ZP (3.T)
- 4.-5. Marketingový průzkum
4.-5. Marketingový průzkum
2. Rozhodnutí o podnikání
2.1. Marketingový průzkum
Popsat, k čemu slouží marketingový průzkum např. slouží k získání co nejvíce informací o situaci na trhu.
2.1.1. Četnost provozoven - konkurence
Popsat konkurenci, která existuje v okolí vaší firmy.
2.1.2. Struktura obyvatelstva
Popsat, jaká struktura obyvatelstva žije v okolí mé firmy tzn. ti, kteří by se mohli stát zákazníky firmy (jejich finanční situace apod).
2.1.3. Cenový průzkum
Srovnat vybrané výrobky 3 až 4 firem z pohledu cen. - možno formou tabulky + komentář pod tabulku
Na závěr každé podkapitoly uvést, co který výzkum napověděl.