8.- 9. Exteriér a interiér prodejny

INTERIÉR PRODEJNY - podporuje nákupní apetit zákazníků - zákazník se cítí dobře a rád se vrací - za spolupráce výtvarníka, designéra - ne zbytečně moc dekorativních prvků „méně je více“ - doplnění květinovou výzdobou - dobré osvětlení prodejny - zboží uspořádat přehledně a účelově - vhodná hudba, teplota, čistý vzduch, barvy - výloha je vizitka, reklamní prostředek - příjemný personál - čistá podlaha ZLATÝ ŘEZ - místo ve výkladní skříni, které lahodí nejvíc lidskému oku TOČÁK - předvedení zboží ze všech stran, v pohybu, nebo více druhů zboží EXTERIÉR PRODEJNY FIREMNÍ ŠTÍT - vizitka každého obchodu, hlásá dobré jméno - zviditelnění a odlišení od konkurence - výrazné heslo, značka, grafická úprava POUTAČ - má soustředit pozornost kolemjdoucích na nabídku zboží - bývá zavěšován, postaven, ne nalepován