9. Písemné vyřizování stížností zákazníků

Stížnost - zákazník si stěžuje na nepatřičné jednání - musí mít písemnou podobu Struktura stížnosti - adresa adresáta - identifikační údaje zákazníka – adresa, bydliště, kontakt - označení, že se jedná o stížnost - předmět stížnosti – vylíčení skutečností, důvod - čeho se zákazník domáhá - datum a podpis zákazníka Vzor stížnosti František Novák Ing. Viktor Kaplan Velichova 17 Kubova 13 262 63 Příbram 262 63 Příbram Tel.: 707 888 567 Příbram 12. 3. 2021 Stížnost na stav ulice Velichova Vážený pane starosto, dovoluji si tímto upozornit na stav ulice Velichova, která jako jediná ulice ve městě nebyla čištěna již 3 roky. Po ulici se přes nepořádek téměř nedá procházet, byly tam viděny krysy. V příloze přikládám fotodokumentaci ulice. Vzhledem k blízkosti ulice k hlavnímu autobusovému nádraží hází takový stav ulice špatné světlo na celé město. Zároveň se na ulici začínají usídlovat bezdomovci, kteří si všimli, že si této ulice nikdo z vedení města nevšímá. Žádám Vás tímto o okamžitou nápravu, tedy vyčištění komunikace a posílení počtu policistů v okolí ulice. Děkuji a doufám v kladné vyřízení stížnosti. S pozdravem Vlastnoruční podpis Františka Nováka Fotodokumentace ulice