- materiály pro žáky
- třída 3.P
- APR (3.P)
- 9. Písemné vyřizování stížností zákazníků
9. Písemné vyřizování stížností zákazníků
Stížnost
- zákazník si stěžuje na nepatřičné jednání
- musí mít písemnou podobu
Struktura stížnosti
- adresa adresáta
- identifikační údaje zákazníka – adresa, bydliště, kontakt
- označení, že se jedná o stížnost
- předmět stížnosti – vylíčení skutečností, důvod
- čeho se zákazník domáhá
- datum a podpis zákazníka
Vzor stížnosti
František Novák Ing. Viktor Kaplan
Velichova 17 Kubova 13
262 63 Příbram 262 63 Příbram
Tel.: 707 888 567
Příbram 12. 3. 2021
Stížnost na stav ulice Velichova
Vážený pane starosto,
dovoluji si tímto upozornit na stav ulice Velichova, která jako jediná ulice ve městě nebyla čištěna již 3 roky. Po ulici se přes nepořádek téměř nedá procházet, byly tam viděny krysy. V příloze přikládám fotodokumentaci ulice.
Vzhledem k blízkosti ulice k hlavnímu autobusovému nádraží hází takový stav ulice špatné světlo na celé město. Zároveň se na ulici začínají usídlovat bezdomovci, kteří si všimli, že si této ulice nikdo z vedení města nevšímá.
Žádám Vás tímto o okamžitou nápravu, tedy vyčištění komunikace a posílení počtu policistů v okolí ulice.
Děkuji a doufám v kladné vyřízení stížnosti.
S pozdravem Vlastnoruční podpis Františka Nováka
Fotodokumentace ulice