27.- 28. Reklamace vůči dodavateli, tiskopis, dopis

REKLAMACE - dopis, který vyhotovuje odběratel v případě, že: • byly zjištěny závady při přejímce zboží • se projevily vady v záruční době • byly zjištěny chyby v účetních dokladech Reklamace se odesílá ihned po zjištění závady. Podkladem pro sepsání reklamace jsou různé zápisy o vadách, fotografie, vzorky …, kopie se posílají jako přílohy. Obsah reklamace • přesný popis zjištěné závady a odvolání na objednávku/kupní smlouvu • návrh na řešení situace • úvodní a závěrečné zdvořilostní fráze Návrh na řešení situace např. dodání chybějícího zboží, sleva z ceny, oprava (pokud je možná), odstoupení od KS, oprava dokladu. Vypracuj reklamaci: Číslo objednávky: Číslo dodacího listu: Ze dne: Naše značka: Vyřizuje: Tel.: Email: Datum: Vaše firma Panda, s.r.o. sídlí na adrese B. Němcové 12, 274 01 Slaný koupila od společnosti COBRA, s. r. o., K. H. Máchy 566, 500 02 Hradec Králové před 14 dny 2 notebooky zn. LIFEBOOK 772. Číslo objednávky 15813 a číslo dodacího listu je 578. U jednoho notebooku přestal fungovat USB konektor na levé straně PC. Žádáte odstranění závady výměnou konektoru v záruční době.