- materiály pro žáky
- třída 3.C, 3.K, 3.P
- ZP (3.C), ZP (3.K), ZP (3.P)
- 2. Marketingová oblast
2. Marketingová oblast
MARKETING
- proces zaměřený na uspokojování zákazníka
- marketingový výzkum je shromažďování a vyhodnocování informací, které vedou k pochopení požadavků trhu
4P – produkt, place, price, promotion
Marketingový výzkum se provádí:
když se uvádí nový výrobek na trh
když potřebujete znát potřeby trhu
když klesají tržby
Marketingová oblast – ZADÁNÍ
1. Vyber 5 výrobků a porovnej ceny ve své provozovně s cenami tří konkurentů + 3 výhody tvé firmy oproti konkurenci – prostory, obsluha, vybavení, speciality, dodavatelé, recyklace, české výrobky – zapiš do tabulky
2. Graficky vyjádři strukturu obyvatel v dané lokalitě tvé provozovny. – zaměstnaní, nezaměstnaní, důchodci, děti – na koho se zaměříš, kdo bude moje cílová skupina, zamyslet se, jak nalákám lidi z větší dálky
3. Vytvoř
reklamní leták tvé nově otevřené provozovny – textový i obrazový obsah
LOGO firmy – vlastní značka, firemní slogan, tak, abyste přilákali co nejvíce zákazníků
4. Vytvoř firemní vizitku. www.tisknisi.cz
5. Průzkum trhu – vytvoř dotazník (5 otázek) pro budoucí zákazníky.
6. Vzor jídelního lístku, nebo nápojového lístku, nebo menu, nebo ceník služeb
7. Zamysli se, jakým způsobem by ses mohl/a ještě prezentovat........zviditelnit
- webové stránky, sociální účet, byznys účet, blog, denní menu sdílím na FCB, on-line kalendář